DARMOWA DOSTAWA !!!

Szukaj

Reklamacje

Reklamacja i gwarancja

Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podany w adres Sprzedawcy: bagstorepoczta@gmail.com

Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

 Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres Celejów 84, 24-160 Wąwolnica

W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów